NL: Ik volg op het moment mijn master Chemical Process Technology aan de TU/e. Ik heb het altijd belangrijk gevonden dat een docent zich probeert te verplaatsen in zijn student, en op die manier de student helpt begrip voor de stof te creëren. Het begrijpen van de stof vind ik minstens even belangrijk als het kunnen oplossen van een opgave, aangezien het begrip altijd bij je zal blijven, in tegenstelling tot simpelweg een opgave kunnen maken.
ENG: At the moment I am doing my master Chemical Process Technology at the TU/e. I have always found it important that a teacher/tutor tries to gauge a student’s level of understanding of a subject and subsequently tries to engage with them on said level. I focus on developing the insight of a student and allowing the student to complete the exercises as much on their own as they are capable of at that moment. By understanding and enveloping the subject matter you are not simply remembering methods of solving specific exercises, but you gain a deeper insight and are able to solve any exercise by thinking clearly and structuredly.
Ik worstelde gedurende mijn VWO-carrière erg met wiskunde, totdat het allemaal eindelijk klikte halverwege mijn zesde leerjaar. Dit kan mij helpen met inzien waar in het gedachteproces van een leerling het verkeerd gaat om het vervolgens te verhelpen.
Ik heb tweetalig VWO gedaan en heb het Higher Level IB traject afgelegd met 6/7 punten. Ik kan onder andere helpen met Engelse schrijf- en spreekvaardigheden en zou eventueel kritiek kunnen leveren op verslagen m.b.t. zinsstructuur, grammatica, woordkeuze etc. Verder wordt mijn huidige scheikunde studie volledig gegeven in het Engels, dus ik word nog constant blootgesteld aan het spreken van en schrijven in het Engels.
I finished bilingual VWO and I completed the Higher Level IB track with 6/7 points. I can, amongst other things, help with English speaking and writing skills. Furthermore, I can proofread essays and provide improvements concerning sentence structure, grammar, word choice etc. Also, my chemistry study is taught exclusively in English, so I am still constantly speaking and writing in English.
Verder heb ik geavanceerde calculus ook gehaald met een 7.
Additionally, I completed the advanced calculus course with a 7.
Ik ben momenteel mijn studie Scheikundige Technologie aan het afmaken. Dit geeft extra inzicht in de scheikunde stof van de middelbare school en ik hoop deze inzicht te kunnen gebruiken om je de stof beter te laten begrijpen. Verder heb ik eerdere ervaring met bijles geven in scheikunde.
I am currently finishing my Chemical Engineering and Chemistry study. This provides additional insight concerning the chemistry subjects discussed in secondary school and I hope to be able to assist you in improving your understanding using said insight. Furthermore, I have previous experience regarding tutoring chemistry.
Gedurende de middelbare heb ik meerdere medestudenten geholpen met het begrijpen van natuurkundige begrippen en het toepassen ervan. Verder heb ik nog enkele natuurkundevakken gevolgd op universitair niveau.
During secondary school I have helped several students with the understanding and application of concepts of physics. I have followed several additional physics courses at university level.
NL: Door mijn Chemical Engineering studie heb ik een goede beheersing van geavanceerde scheikunde, wiskunde, en natuurkunde. Het extra begrip dat ik hierdoor heb gevormd kan ik goed toepassen bij bijles geven van deze vakken op het niveau van de middelbare school d.m.v. de stof op een iets andere manier presenteren die het beste werkt voor elke student. Ik gebruikte deze tactiek ook al op de middelbare toen ik me vaker beschikbaar gesteld voor mijn medestudenten om ze lesstof uit te leggen. Deze studiesessies liepen door totdat ik een manier vond om de informatie over te brengen op een manier die het beste werkte voor de student.
Verder heb ik tweetalig VWO afgerond en het IB A2 Higher Level traject voltooid met 6/7 punten. Hierdoor heb ik goede Engelse spreek- en schrijfvaardigheden en zou ik hiermee dus kunnen helpen. Verder ben ik een erg kritische lezer en heb ik veel wetenschappelijke artikelen moeten schrijven op de TU/e. Hierdoor heb ik een goede beheersing van de Engelse taal betreffende presenteren en het schrijven van essays. In groepsprojecten heb ik altijd gefocust op het taalniveau en algemene kwaliteit van de teksten, dus ik heb erg veel ervaring met het proofreaden en verbeteren van (Engelse) teksten.
Voor mijn bijlessen gebruik ik Microsoft Teams om te videobellen. Als digitaal whiteboard gebruik ik Photoshop, wat betekent dat ik na de bijles het whiteboard kan omzetten naar .pdf en naar je kan versturen.
ENG: Because of my Chemical Engineering bachelor I have gained a deep understanding of advanced chemistry, along with math and physics. This extra insight I have developed allows me to explain subjects in many different ways, ensuring that I am able to present the course matter in whichever way works best for the student. I have been training this skill since high school, where I took every opportunity to explain course matter to my fellow students whenever they indicated they could use it. During these sessions I would continue until I found a method of explanation that resonated with these students.
Additionally, I have completed bilingual VWO along with the IB A2 Higher Level track with 6/7 points. This entails that I have excellent English speaking and writing skills. Furthermore, I am a critical reader and I have written and proofread many scientific articles at the TU/e. Due to this I have a good control of the English language concerning efficiently transmitting information, whether it be orally in presentation format or textually in essays. I have also performed a multitude of group projects, where I have often adopted the responsibility of proofreading, meaning I could also help you with this (e.g. improving text flow, word choice, sentence structure).
For my tutoring sessions I use Microsoft Teams for video calling. Additionally, I use Photoshop as a digital whiteboard, which means that, after the lesson ends, I can convert the whiteboard to .pdf and send it to you.
Maandag | 19:00 - 20:00 |
---|---|
Dinsdag | 19:00 - 20:00 |
Woensdag | 19:00 - 20:00 |
Donderdag | 19:00 - 20:00 |
Vrijdag | 19:00 - 20:00 |
Zaterdag | 09:00 - 22:00 |
Zondag | 09:00 - 22:00 |
Alleen personen die een bijles hebben gevolgd kunnen een beoordeling achterlaten.
Plaats een tutoraanvraag en wij zoeken voor jou een geschikte tutor!
Tutor aanvragen
Beoordelingen
Totaal 9 beoordelingenWaardering 5.00 op 5 gebaseerd op 9 klantbeoordelingen
Bas –
Tim geeft mijn zoon (4 VWO) bijles in natuurkunde en wiskunde B. Lessen zijn erg goed, mijn zoon ervaart het echt als samen naar de stof kijken en tot beter begrip komen. Top tutor!
Renee –
Tim heeft mijn zoon in 4 uur klaargestoomd voor zijn natuurkunde en scheikunde toets. Mijn zoon vond Tim aardig en goed in zijn uitleg. Nu wachten op de cijfers 😉
Evert –
Kan helder en geduldig uitleggen
Familie –
De uitleg van Tim is geduldig, helder en duidelijk.
Elisabeth –
Mijn dochter moest een toets Wiskunde A herkansen. Dankzij de goede uitleg van Tim heeft ze een mooie voldoende (6.9) gehaald. Dank je wel Tim. Zeker voor herhaling vatbaar. Groeten Elisabeth
Yassin –
Top les! Duidelijk uitleg. Heeft de nodige feedback gegeven over een tekst die ik had geschreven (Engels). Bovendien helpt hij je bij het vervangen van foute zinnen/woorden. Ik zal Tim zeker aanraden als je een uitgebreid uitleg wilt op een rustige manier.
Linde –
Goede en duidelijke uitleg gehad van de stof (Scheikunde).
Emma –
Super fijne bijlessen gehad! Legt heel fijn uit en wilt het ook meerdere keren uitleggen tot je het snapt!
Lena –
Goede bijles gehad! De uitleg is duidelijk en hij is vaak beschikbaar.