Hoi! Ik ben Amber, 24 jaar en ik ben studenten Water and Coastal Management aan de Universiteit van Oldenburg (in Duitsland). Ik heb veel ervaring met het geven van bijles en ook met examentrainingen geven. Daarnaast heb ik zelf, toen ik nog op de middelbare school zat, ook bijles en examentraining gehad. Doordat ik ervaring heb in zowel het krijgen als geven van bijles weet ik goed hoe je bijles effectief, leerzaam, maar ook leuk (!) kan maken. Ik help jou graag bij aardrijkskunde of geschiedenis!
Hi, I am Amber, 24 years old and I am a Water and Coastal Management student at the University of Oldenburg (in Germany). I have a lot of experience in tutoring and also in exam training. In addition, when I was still in high school, I also had tutoring and exam training myself. Because I have experience in both getting and giving tutoring, I know very well how to make tutoring effective, instructive, but also fun (!). I would be happy to help you with geography or history!
Op de middelbare school was aardrijkskunde een van mijn beste vakken (gemiddelde 7.1). Dat heeft er toe geleid dat ik uiteindelijk Sociale Geografie en Planologie ben gaan studeren. Tijdens mijn studie (gemiddelde 7.3) heb ik ontzettend veel geleerd over de 'sociale kant' van aardrijkskunde en dat doe ik nu bij mijn master nog steeds. Echter, ook in fysische aardrijkskunde kan ik bijles geven.
Geschiedenis was mijn beste en favoriete vak op de middelbare school! Op de middelbare school heb ik ook bijles geschiedenis gegeven aan leerlingen die in de eerste zaten. Ik weet van mezelf dat ik goed ben in uitleggen hoe je geschiedenis het beste kunt leren. Ik ken veel leertrucjes die het veel leuker maken om te leren!
Afhankelijk van het vak, kan ik SGPL studenten helpen.
Ik kan helpen met de vakken geschiedenis en aardrijkskunde. Deze vakken vond ik het leukste op de middelbare school en daarom ben ik na mijn examen begonnen aan de bachelor Sociale Geografie en Planologie aan de Universiteit van Utrecht.
Ik vind het belangrijk dat een bijles uit verschillende onderdelen bestaat. Hierbij kan het grootste gedeelte natuurlijk bestaan uit onduidelijkheden uitleggen, maar ik denk dat voor het begrijpen van een onderwerp ook van belang is dat we schema’s, tekeningen, oorzaak-gevolg relaties en meer maken. Ik denk dat je uiteindelijk veel meer leert door met de stof bezig te zijn, maar natuurlijk leg ik dingen ook zo vaak als het nodig is uit! Door mijn ervaring als bijlesdocent en examentrainer weet ik goed hoe je bepaalde onderwerpen moet leren.
History and geography were my favorite subjects in high school, which is why I started the Bachelor’s degree in Social Geography and Planning at Utrecht University after my exams.
I find it important that a tutoring session consists of several components. Of course, the biggest part can consist of explaining ambiguities, but I think for understanding a subject it is also important to make diagrams, drawings, cause-and-effect chains and more. I think you ultimately learn much more by engaging with the material, but of course I also explain things as often as necessary! Because of my experience as a tutor and exam trainer, I know very well how to learn certain topics.
Maandag | 18:00 - 23:00 |
---|---|
Dinsdag | 14:00 - 18:00 |
Woensdag | 07:00 - 23:00 |
Donderdag | 16:00 - 23:00 |
Vrijdag | 07:00 - 23:00 |
Zaterdag | 07:00 - 23:00 |
Zondag | 07:00 - 23:00 |
Alleen personen die een bijles hebben gevolgd kunnen een beoordeling achterlaten.
Plaats een tutoraanvraag en wij zoeken voor jou een geschikte tutor!
Tutor aanvragen
Beoordelingen
Amber heeft nog geen beoordelingen.