Ik ben een hardwerkende student die graag andere mensen zou helpen in het behalen van hun studie wanneer ze hier moeite mee hebben. Ik luister goed en heb veel geduld door dat ik in een groot gezin woon.
Bij dit vak heb ik uit eigen ervaring vernomen dat verschillende manieren van leren voor dit vak het beste werken. Hiermee werk ik persoonlijk met een mindmap, een tijdlijn en flashkaarten. Hiernaast werken video beelden en filmpjes vaak ook goed voor dit vak. Als laatste leer ik altijd door examen vragen te maken om zo goed voorbereid te zijn voor de mogelijke toetsen of de examens zelf.
Daarnaast kijk ik graag naar de methodes die de leerling op dit moment hanteert en hoe dit wel of niet werkt voor het hem of haar. Werkt dit niet dan wil ik graag samen kijken naar methodes die wel werken om het gewenste resultaat te behalen.
Binnen dit vak is het maken van opdracht centraal en het goed kunnen verwijzen naar de stof of naar de bronnen. het omgaan met een atlas is ook een goede ervaring voor dit vak. Hiernaast werken mindmaps, flashkaarten maar vooral examen vragen goed om je voor te bereiden voor de toesten.
Daarnaast kijk ik graag naar de methodes die het kind op dit moment hanteert en hoe dit wel of niet werkt voor het kind, werkt dit niet wil ik graag samen kijken naar methodes die wel werken om het gewenste resultaat te behalen.
Bij dit vak is het maken van vragen het belangrijkste om te kunnen, Tijdens biologie werk ik voornamelijk naar het kijken van vragen en de verwachtingen van deze vragen en dan weer terug verwijzen naar de stof die er gevraagd werd. Hier vind ik het makkelijk om een mindmap of globaal een samenvattig te maken om terug te gaan naar de stof wanneer een vraag niet werkt.
Daarrnaast kijk ik graag naar de methodes die het kind op dit moment hanteert en hoe dit wel of niet werkt voor het kind, werkt dit niet wil ik graag samen kijken naar methodes die wel werken om het gewenste resultaat te behalen.
Bij dit vak is het maken van vragen het belangrijkste om te kunnen, tijdens filosofie werk ik voornamelijk naar het kijken van vragen en verwachtingen op deze vragen en dan weer terug verwijzen naar de stof die er gevraagd werd. Hier vind ik het makkelijk om een mindmap of globaal een samenvattig te maken om terug te gaan naar de stof wanneer een vraag niet werkt. Voor het vak is namelijk belangrijk om te kunnen beredeneren en hiermee de stof duidelijk en puntgewijs uit te leggen. ik werk dan graag op de manier om het antwoord op een vraag goed na te kijken en aandacht te geven aan de manier waarop iemand schrijft.
Daarnaast kijk ik graag naar de methodes die het kind op dit moment hanteert en hoe dit wel of niet werkt voor het kind, werkt dit niet wil ik graag samen kijken naar methodes die wel werken om het gewenste resultaat te behalen.
Bij dit vak is het maken van werkstukken en een visie ontwerpen van de maatschappij van groot belang. Binnen dit vak werk ik dan ook graag met het verbreden van de visie op onze maatschappij door middel van de kleine opdrachten uit school, extra omringende filmpjes.
Zelf kijk ik dan graag naar hoe zij de door school opgelegde opdrachten beantwoorden en hierbinnen kijken naar wat er anders kan of wat er goed gaat. Zelf werk ik op verschillende manieren om goed te leren bij dit vak zoals flashkaarten voor begrippen en mindmaps om kort en samengevat toch een overzicht te hebben over het vak.
Ik ben een student die verschillende wegen heeft bewandelt om zo bij haar doel te komen.
Zelf heb ik het vmbo tl afgerond en ben ik hierna de sportopleiding gaan doen. Tot dat ik er achter kwam wat ik echt wilde worden. Ik heb het cios toen afgerond met twee tienen op mijn raport en ben begonnen bij het vavo havo dat ik ook binnen 1 jaar heb afgerond. Momenteel ben ik vwo op het vavo aan het afronden en dit gaat goed.
Graag wil ik mensen helpen met het behalen van hun doelen en zorgen dat ze niet zo een grote omweg hoeven te maken als dat ik gedaan heb. Door deze leer ervaringen heb ik wel verschillende mogelijkheden ontwikkeld om te leren omdat ik altijd op zoek was naar een betere en een efficientere manier om mijn studies te behalen.
Door het cios heb ik ook ervaring in het les geven en kan ik gestructureerde lessen en lessenplannen ontwikkelen om zo mensen te ondersteunen.
Maandag | 15:00 - 18:00 |
---|---|
Dinsdag | 15:00 - 23:00 |
Woensdag | 15:00 - 23:00 |
Donderdag | 13:00 - 23:00 |
Vrijdag | 19:00 - 23:00 |
Zaterdag | 10:00 - 23:00 |
Zondag | 10:00 - 23:00 |
Alleen personen die een bijles hebben gevolgd kunnen een beoordeling achterlaten.
Plaats een tutoraanvraag en wij zoeken voor jou een geschikte tutor!
Tutor aanvragen
Beoordelingen
amber heeft nog geen beoordelingen.