Ik ben Duits docent in opleiding aan de HVA. Ik ga ieder jaar een paar keer naar Duitsland op vakantie, waardoor ik veel in aanraking kom met de cultuur en de taal. Ik sta open voor alle soorten bijlessen of het nou lezen of het leren van de naamvallen is, bij mij ben je op het juiste adres.
Ik gaf Duits bijles op mijn oude middebare school in Lisse aan kinderen op alle soorten niveau's. Waarbij ik vaak hielp met de veel voorkomende problemen zoals het oefenen van de naamvallen en de Duitse vocabulaire. Hierbij heb ik veel ervaring opgedaan hoe ik alles goed kan overbrengen op de bijlesleerling.
Geschiedenis is een super leuk vak om te volgen, echter kunnen de toetsen erg lastig zijn. Ik heb daarom een methode gevonden, waarin ik met leerlingen veel bronvragen ga maken. Bij geschiedenis is het belangrijk om veel te oefenen. Deze worden vaak gezien als erg lastig, omdat de teksten vaak ingewikkeld zijn en er van je wordt verwacht de vraag goed en correct te formuleren.
Duits is voor veel leerlingen een moeilijke taal om te begrijpen. Mede door de grammatica en woordenlijsten kan het zijn dat leerlingen problemen ondervinden bij het leren van deze taal. Het krijgen van bijles is dan een perfecte uitkomst om de stof beter te begrijpen. Ik probeer doormiddel van oefenopdrachten en oude toetsen de leerling meer te laten oefenen met deze taal. Tijdens het geven van mijn bijlessen heb ik geleerd dat oefenen het belangrijkste onderdeel is om de stof beter te kunnen begrijpen. Deze oefeningen gaan we dan samen te bespreken, om te kijken hoe het is gegaan en wat er verbetert kan worden.
Maandag | 12:00 - 16:00 |
---|---|
Dinsdag | 18:00 - 21:00 |
Woensdag | 18:00 - 21:00 |
Donderdag | 18:00 - 21:00 |
Vrijdag | 08:00 - 22:00 |
Zaterdag | 08:00 - 21:00 |
Zondag | 08:00 - 21:00 |
Alleen personen die een bijles hebben gevolgd kunnen een beoordeling achterlaten.
Plaats een tutoraanvraag en wij zoeken voor jou een geschikte tutor!
Tutor aanvragen
Beoordelingen
Totaal 1 beoordelingWaardering 5.00 op 5 gebaseerd op 1 klantbeoordeling
Ferdy –
Neemt rustig de tijd en laat de leerling zelf nadenken over de door hem/haar gemaakte fouten en geeft veel nuttige tips waar een leerling iets aan zou kunnen hebben tijdens het maken van een tentamen.