Ik ben cum laude afgestudeerd in General Linguistics op de Radboud Universiteit en ben van jongs af aan in taal geïnteresseerd. Mijn scriptie ging over een computationeel onderzoek dat ik deed tijdens een stage bij het Donders Centre for Cognition, waarbij ik simuleerde wat er gebeurt bij een proefpersoon die het Nederlands als moedertaal heeft en daarnaast ook het Engels machtig is op het moment dat diegene een woord leest dat zowel in het Nederlands als in het Engels een woord is of in een van de twee talen meerdere betekenissen heeft.
Naast taal en taalwetenschap ben ik zeer geïnteresseerd in filosofie en tijdens mijn studie heb ik een bijvak van de faculteit Filosofie gedaan, maar daar mag ik helaas van deze site geen bijles in geven omdat ik er niet minstens een 7 voor heb gehaald als eindcijfer.
Verder heb ik een goede algemene ontwikkeling en een brede interesse.
Ik heb een goed taalinzicht. Ik had op de middelbare school het hoogste cijfer van mijn klas voor Frans.
Ik heb een goed taalinzicht. Bij het vak Latijn op de middelbare school werden met name mijn vertalingen geprezen.
Ik heb een goed taalinzicht.
Ik heb een goed taalinzicht. Ik had op de middelbare school het hoogste cijfer van mijn klas bij het vak Engels. Bovendien spreek ik het Engels sinds 8-jarige leeftijd en heb ik er nagenoeg het taalniveau van een moedertaalspreker in bereikt.
Ik heb een uitstekende Nederlandse taalvaardigheid.
Mijn masterscriptie is zeer hoog (8,5) beoordeeld door mijn scriptiebegeleider prof. dr. Ton Dijkstra, een vooraanstaand onderzoeker op het gebied van de psycholinguïstiek.
Voor mijn bachelorscriptie (beoordeeld door dr. Jan de Jong, docent psycholinguïstiek) had ik een 7,7.
Ik kan potentiële bijlesafnemers helpen hun kennis te vergroten.
Hierbij ga ik op de volgende manier te werkt(!):
– ik maak kennis met potentiële bijlesafnemers;
– de potentiële bijlesafnemers leggen aan mij uit met welk vak of welke vakken ze hulp nodig hebben en welk probleem of welke problemen ze bij die vakken ondervinden;
– ik bedenk hoe ik ze daarmee ga helpen;
– de potentiële bijlesafnemers gaan akkoord en worden daarmee daadwerkelijke bijlesafnemers;
– ik help de daadwerkelijke bijlesafnemers een keer per week of vaker, naargelang de wensen;
– we besluiten in overleg dat het klaar is als de kennis zodanig vergroot is dat de bijlesafnemer zich vol vertrouwen voelt over het te maken tentamen/de te schrijven scriptie/wat dan ook.
Ik heb een achtergrond in de taalkunde.
Maandag | - |
---|---|
Dinsdag | 12:00 - 17:00 |
Woensdag | 12:00 - 19:00 |
Donderdag | - |
Vrijdag | 12:00 - 19:00 |
Zaterdag | 12:00 - 17:00 |
Zondag | - |
Alleen personen die een bijles hebben gevolgd kunnen een beoordeling achterlaten.
Plaats een tutoraanvraag en wij zoeken voor jou een geschikte tutor!
Tutor aanvragen
Beoordelingen
Jac heeft nog geen beoordelingen.