Hallo daar! Ik ben Jasper, 23 jaar oud en studeer momenteel Werktuigbouwkunde aan de Technische Universiteit in Delft.
Na twee jaar zelf voor de klas te hebben gestaan, kwam ik erachter dat ik veel meer voor leerlingen kon betekenen door 1 op 1 aan de slag te gaan. Ieder persoon leert op zijn eigen manier en op zijn eigen tempo; iets waar in het reguliere onderwijs vaak te weinig aandacht aan besteed kan worden.
Door samen de tijd te nemen om efficiente leerstijlen uit te proberen, kunnen we sneller streven naar een verbeterd resultaat!
ENGLISH:
Hello there! I’m Jasper, 23 years old, and currently studying Mechanical Engineering at the Delft University of Technology.
After two years of teaching in a classroom setting, I realized that I could make a much bigger impact by working one-on-one with students. Each person learns in their own way and at their own pace, something that is often overlooked in conventional education.
By taking the time to experiment with effective learning styles together, we can strive for improved results more quickly!
Ik heb zelf tweetalig onderwijs gevolgd op de middelbareschool. Ik spreek vloeiend engels en zou graag willen helpen bij grammatica/spelling en algemene taalvaardigheden!
In de eerste les leren we elkaar kennen en bespreken we knelpunten per vak en bepalen we al enkele leerstrategieƫn. We bekijken in deze les wat er nodig is voor verbetering in het vak en maken een plan voor aankomende lessen om dit te realiseren. Ik maak gebruik van zelfgemaakte opdrachten, oefentoetsen en oude examen opdrachten om zo op diverse manieren te kunnen leren.
Daarna worden de lessen voortgezet en zullen we om de zoveel tijd reflecteren over wat er goed gaat en wat er beter kan. Daarbij houd ik nauw contact met ouders om transparant te zijn over de voortgang tijdens de lessen.
ENGLISH:
In the first lesson, we get to know each other and discuss specific challenges in each subject. We also determine some learning strategies. During this lesson, we assess what is needed to improve in the subject and create a plan for upcoming lessons to achieve this. I use self-made assignments, practice tests, and old exam questions to facilitate learning in various ways.
Afterward, the lessons will continue, and at regular intervals, we will reflect on what is going well and what can be improved. Additionally, I maintain close communication with parents to be transparent about the progress during the lessons.
Maandag | 09:00 - 22:00 |
---|---|
Dinsdag | 09:00 - 22:00 |
Woensdag | 09:00 - 22:00 |
Donderdag | 09:00 - 22:00 |
Vrijdag | 09:00 - 22:00 |
Zaterdag | 09:00 - 22:00 |
Zondag | 09:00 - 22:00 |
Alleen personen die een bijles hebben gevolgd kunnen een beoordeling achterlaten.
Plaats een tutoraanvraag en wij zoeken voor jou een geschikte tutor!
Tutor aanvragen
Beoordelingen
Totaal 3 beoordelingenWaardering 5.00 op 5 gebaseerd op 3 klantbeoordelingen
Wouter –
Jasper heeft aan mij kwaliteit bijles gegeven waarna ik mijn tentamen wiskunde op WO niveau heb gehaald. Jasper was erg flexibel in het boeken van de bijles en was altijd goed voorbereid voor de lessen.
Daan –
Super bedankt voor de bijlessen! Jasper is geduldig en neemt alle tijd voor je om de stof duidelijk uit te leggen en samen te oefenen, waardoor ik na heel veel moeite om het zelf te doen, de stof eindelijk onder de knie heb gekregen! Jasper, enorm bedankt voor de geweldige hulp!
Fiene –
Jasper heeft onze dochter het hele schooljaar door geholpen met natuurkunde en op het laatst ook met scheikunde. Dankzij zijn bijdrage is ze het schooljaar goed doorgekomen.